خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا:

حضور ارتش در منطقه شمال غرب جلوی هرگونه تهدید و آسیب به کشور را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۷۱

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: توان نظامی و دفاعی برای مقابله با دشمن را داریم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم حاجیلو در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات قهرمان ملی و فرمانده جنگ آوران، سرهنگ شهید خسرو آدم نژاد که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، گفت: موفق ترین تجربه گام اول انقلاب، دفاع مقدس است چرا که در دفاع مقدس هیمنه شرق و غرب شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه تعمیق راهبردی، دستآورد منطقه ای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بود، تصریح کرد: در دفاع مقدس، به امنیت پایدار که زیرساخت توسعه پایدار یک کشور است، دست یافتیم.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو نقش نیروهای امنیتی را در مباحث آینده پژوهی و سناریو سازی برای دفاع از تمامیت نظام، بسیار پررنگ دانست و گفت: دشمن هر لحظه در حوزه فناوری، تاکتیک و راهبرد در حال به روز کردن تجهیزات خود است و ما نباید صرفا در گذشته متوقف باشیم و مطمئنا دربحث ایجاد بازدارندگی پایدار و اقداماتی که در توسعه پایدار انجام شده است توان مقابله با دشمن را داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید به لحاظ تجهیزاتی وآموزشی قوی باشیم، یادآور شد: حضور ارتش در منطقه شمال غرب در کنار سایر نهادهای نظامی کشور در زمان جنگ دو کشور آذربایجان و ارمنستان در ماه های اخیر باعث شد جلوی هرگونه تهدید و آسیب به کشور گرفته شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا با اشاره به اینکه شهید سرهنگ آدم نژاد در جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشت، خاطرنشان کرد: شهید آدم نژاد مایه آرامش در دفاع مقدس بود و حضور موثری در عملیات کربلای ۷ داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز