خبرگزاری کار ایران

مراسم گرامیداشت مرحوم دکتر فیرحی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۲۶

مراسم گرامیداشت دکتر داود فیرحی به مناسبت چهلمین روز درگذشت او به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم گرامیداشت این استاد و پژوهشگر فقید علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام، با عنوان «اندیشمند مرز کوش در میانه سنت و زمان» روز دوشنبه (اول دی‌ماه) در دو نوبت ساعت ۹ و ۱۶ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در نشست نخست از این مراسم با موضوع «فقه، سنت و نواندیشی دینی» اشرف بروجردی، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، هادی خانیکی، آیت‌الله محمد سروش محلاتی و محمدمهدی مجاهدی صحبت می‌کنند.

همچنین در ادامه این نشست گفت‌وگویی با عنوان «نواندیشی فقهی در آرای داود فیرحی» با حضور سیدعلی میرموسوی، رحیم نوبهار، ابوالفضل شکوری و کاظم قاضی‌زاده برپا می‌شود.

«دین، دولت و دموکراسی» از دیگر مباحثی است که در این مراسم و در نوبت دوم ساعت ۱۶ مطرح می‌شود. در این بخش از برنامه غلامرضا ظریفیان، رییس اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دبیر همایش، سیدعلیرضا حسینی بهشتی و مهدی یوسفی سخنرانی می‌کنند. در ادامه گفت‌وگویی با عنوان «دولت، دموکراسی در اندیشه داود فیرحی» با حضور محمدجواد غلامرضا کاشی، الهه کولایی، احمد نقیب‌زاده و عباس منوچهری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم گرامیداشت داود فیرحی می‌توانند به آدرس اینستاگرام: https://instagram.com/andishgah.nlai و آدرس آپارات: http://aparat.com/nlaiandishgah اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز