خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

پرستاران آسایش و سلامتی خود را فدای سلامتی دیگران می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۰۷

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه برای آسایش، راحتی و سلامتی خود و خانواده‌شان تلاش می‌کنند، در حالیکه پرستاران آسایش، راحتی، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند

به گزارش ایلنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز یکشنبه در ارتباط تصویری با پرستاران بیمارستان‌های ارتش که با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، دریاداردوم مداح معاون بهداشت و درمان آجا و دیگر مسوولین و بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار شد، ضمن تبریک میلاد این بزرگ بانوی اسلام و روز پرستار با ادای احترام به شهدای سلامت اظهارکرد: هر انسانی برای ادامه زندگی خود راه و شغلی را انتخاب می‌کند که درآمد کسب کند و زندگی مناسبی داشته باشد که این اقدام، محترم هم هست، اما بعضی‌ها انتخابی متفاوت دارند.

فرمانده کل ارتش افزود: نظامی‌ها از این دسته‌اند، جان خود را به میدان می‌آورند تا مردم امنیت داشته باشد، جامعه پزشکی و به ویژه پرستاران نیز از این دسته‌اند، آسایش و سلامتی خود را فدای سلامتی دیگران می‌کنند، همه برای آسایش، راحتی و سلامتی خود و خانواده‌شان تلاش می‌کنند، در حالیکه پرستاران آسایش، راحتی، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند، این یک خط برجسته از زندگی افراد خاص است.

موسوی خطاب به پرستاران بیمارستان‌های ارتش ادامه داد: شما پرستاران نظامی و یا نظامیان پرستار هستید.  راهی که انتخاب کرده‌اید و در آن استقامت می‌ورزید یک انتخاب ممتاز است، نه انتخاب این راه در اراده هر کسی هست و نه کار کردن در این راه از دست هر کسی بر می‌آید.

وی خاطرنشان کرد:  اینکه روز ولادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب(س) را به عنوان روز پرستار نام نهاده‌اند به دلیل برجسته‌ترین صفت یک پرستار یعنی صبوری است؛ صبوری در سختی و مداومت کار، صبوری در مواجهه با همراهان بیمار و صبوری در پذیرش خطرات ویژه کار در محیط بیمارستانی.

فرمانده کل ارتش اظهارکرد: البته ما هم نباید به تعریف و تمجید زبانی و کلامی از پرستاران اکتفا کنیم، بلکه باید برای رساندن جامعه پرستاران و پیراپزشکان به شأن معنوی و مادی آنها تلاش و پیگیری کنیم و این کار را می‌کنیم.

موسوی با تاکید بر اینکه پرستاران باید دانش پرستاری و مهارت پرستاری را روزبه‌روز ارتقا بدهند، گفت: انتظار دارم جامعه پزشکی ارتش به ویژه پرستاران و پیراپزشکان، در سطح کشور برای همه الگو باشند، اخلاق خوش با بیمار و حفظ کرامت بیماران را رعایت کنند، همانطور که تاکنون هم بوده اند؛ هر چند خودشان هزار درد و غصه در دل دارند.

وی خطاب به مدیران پرستاری نیز گفت: شما هم باید با مدیریت خوب بهره‌وری حرفه‌ای را ارتقا دهید.

فرمانده کل ارتش به نمایندگی از  جامعه پرستاری و پیراپزشکی ارتش، با اهدای لوح قدردانی به اشرف قمچیلی مدیر پرستاری و پیراپزشکی آجا، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز