خبرگزاری کار ایران

در پیامی تصویری؛

قالیباف روز پرستار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۸۲

رییس مجلس شورای اسلامی، در پیامی تصویری روز پرستار را تبریک گفت.

 به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف  در پیامی تصویری ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: ما در جامعه با دو گروه آدم‌ها روبرو هستیم، بعضی ها آنهایی هستند که کارهای مهمی هم برعهده ندارند و همان کاری را هم که برعهده دارند، خوب انجام نمی‌دهند ولی سروصدایشان زیاد است و دوست دارند که همیشه دیده شوند. خیلی وقت ها اگر یک کار حداقلی هم انجام دهند با اعتراض همراه است و کم از این‌ها ندیده‌ایم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی افراد نیز در جامعه هستند که کارهای مهمی را انجام می‌دهند و آن کارهای مهم بسیار تاثیرگذار است و با زندگی همه مردم و جان و مال آنها سروکار دارد، اما آنها بدون سرو صدا این کارها را انجام می‌دهند و زمانی قدرشان شناخته می‌شود که حضور ندارند، کما اینکه پرستاران از این گروه دوم هستند.

وی با اشاره به تجربه حضور خود در دوران دفاع مقدس افزود:در شرایط سخت متوجه شدیم که رزمندگان چقدر مهم بودند و چقدر کار می‌کردند و بدون هیچ چشمداشتی چقدر زحمت می‌کشیدند.رشادت‌های مدافعان حرم در مبارزه با داعش به عنوان مصداق ایثار  است همین اواخر نیز دیدیم وقتی داعش در منطقه عراق تا نزدیک مرزهای کشور آمد، جوانان چگونه رفتند و فداکاری کردند.

 قالیباف خاطرنشان کرد: فداکاری همیشه مقدمه پیروزی است و ما امروز با صراحت به شما پرستاران عزیز و برادران و خواهران خوبمان که مصداق واقعی فداکاری، مهربانی و مجاهدت هستید می‌گوییم که از صمیم قلبمان به یکایک شما افتخار می‌کنیم. شما واقعا قهرمانان خوب مردم ایران هستید و همیشه داستان فداکاریتان را در تاریخ، نسل به نسل و سینه به سینه خواهند گفت که چگونه ایثارگرانه ایستادید و چگونه فرشته نجات شدید و چگونه بدون امکانات و تجهیزات از جان خودتان گذشتید که جان هموطنان عزیزتان را حفظ کنید .

وی با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا بسیاری از پرستاران کشور گاه بیش از یکبار به این بیماری مبتلا شدند و قریب به صد نفر نیز به شهادت رسیدند. یادآور شد: امیدواریم همه ما مردم ایران قدر شما فرشتگان و فداکاران خوب را بدانیم، کما اینکه  در این شرایط متوجه شدیم که شما چگونه با فداکاری خود به انتخاب روز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار معنابخشی کردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی  خطاب به پرستاران تاکید کرد: بنده به عنوان خدمتگذار شما مصمم هستم که انشالله بتوانیم حمایت قاطعی از شما داشته باشیم و مطالبات به حق شما را دنبال کنیم و در تامین امنیت شغلی شما لحظه‌ای درنگ نکنیم.برای همه شما پرستاران آرزوی سلامتی توام با شادابی، نشاط و عاقبت بخیری در کنار خانواده‌های محترمتان از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز