خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر صباحی‌فرد؛

نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانش وپژوهش پدافند هوایی ارتش افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۵۳

نمایشگاه دائمی دانش و پژوهش مرکز مطالعات نیروی پدافند هوایی و آیین رونمایی از ۸ جلد کتاب پژوهشی، با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی در ستاد این نیرو افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه دائمی دانش و پژوهش مرکز مطالعات نیروی پدافند هوایی و آیین رونمایی از ۸ جلد کتاب پژوهشی، با حضور امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در ستاد این نیرو افتتاح شد.

امیر صباحی فرد دز این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش ایران اسلامی گفت: پژوهش، فناوری و کار آفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است و از نظر برنامه ریزی، توسعه اقتصادی و توسعه پایدار دارای اهمیت بسیاری است و تاثیرگذاری آن در تمدن کنونی و آینده بسیار روشن و بدیهی است.

وی با تاکید بر کاربرد کردن محصولات پژوهشی تصریح کرد: امروز نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته بر همگان واضح و مبرهن است و حوزه پژوهش بستر مناسبی برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای مناسب است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی افزود: در راستای طراحی سامانه‌های بومی و استفاده از قطعات جدید و محصولات پژوهشی، از ۲۵۰ طرح ارائه شده ۱۳۰ عنوان مورد تایید قرار گرفت که هشت عنوان از این طرح‌ها در قالب پژوهش‌های علمی به صورت کتاب منتشر و امروز رونمایی شد و ان شاء الله در اختیار مناطق و گروه‌های پدافندی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی که طرح‌های پژوهشی آنان از سوی دبیرخانه دفتر مطالعات به تایید رسیده بود با اهداء لوح و جایزه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز