خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

اقتدار ایران برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۹۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: اقتدار ما برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی بوده و نشأت گرفته از تلاش و تخصص نخبگان و دانشمندان داخل کشور همچون شهید محسن فخری‌زاده است در حالی که قدرت و اقتدار برخی از کشورهای همسایه وارداتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع ویژه کارکنان پایور و وظیفه از مسابقات که در رشته‌های تحقیق، ترتیل، مفاهیم، حفظ ۵، ۱۰، ،۱۵ ، ۲۰ جزء و کل قرآن با حضور ۳۰۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه وزارت دفاع انجام شد، از تمامی عوامل قرآنی و دست اندرکاران این حوزه که در راه نشر و گسترش فرهنگ قرآن تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

وی ادامه داد: سازمان صنایع هوافضا همچنان که در اقتدارآفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند نگینی درخشان ظاهر شده است در حوزه قرآن و فعالیت‌های قرآنی نیز پیشتاز است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان خاطراتی از شهید برجسته کشور، محسن فخری‌زاده اظهار داشت: علت اصلی صاحب فکر بودن، خلاقیت و نخبگی این شهید بزرگوار قرآنی بودن ایشان بود.

آقاجانپور با بیان اینکه قرآن نور است و هر فضایی که در آن فعالیت‌های قرآنی انجام می‌شود، نورانی خواهد شد، تصریح کرد: قرآن می‌تواند آسیب‌ها و مسائل متعدد کارکنان و خانواده‌ها را برطرف کرده و آنها را در مسیر الهی قرار دهد.  

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا خانواده‌ها را از دین و قرآن جدا کند، خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی خود را در بسترهای فضای مجازی با لحاظ نمودن ملاحظات و نکات امنیتی و حفاظتی، موثرتر از گذشته به انجام رسانیم.

آقاجانپور با بیان اینکه برآورد می‌شود تا پایان سال جاری تعداد ۱۰ هزار نفر به خانواده قرآنی وزارت دفاع اضافه شود، ابراز داشت: نیروهای مسلح و به ویژه وزارت دفاع درصدد عملی کردن منویات مقام معظم رهبری بوده و تلاش دارند خانواده‌های بیشتری از کارکنان را در فعالیت‌های قرآنی وارد کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار ما برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی بوده و نشأت گرفته از تلاش و تخصص نخبگان و دانشمندان داخل کشور همچون شهید محسن فخری‌زاده است، عنوان کرد: قدرت و اقتدار برخی از کشورهای همسایه وارداتی است؛ اما اقتدار جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و رهبری داهیانه امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای و با بهره‌گیری از نخبگان و دانشمندان مخلص و متعهد روز به روز در حال افزایش و توسعه در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز