خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیات دولت:

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در حال بررسی است/ امیدواریم میزبان بازی‌های آسیایی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۲۵

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط ورزشگاه‌‌های ایران برای دریافت میزبانی بازی‌های آسیایی ابراز امیدواری کرد و نیز از بررسی خصوصی‌سازی دو تیم پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ایران، عربستان، هندوستان و امارات نامزد هستند،‌ کلیه اسناد، مدارک و تحولاتی را که دستگاه‌های مختلف باید انجام می‌دادند دریافت کرده‌ایم؛ امیدوار هستیم با توجه به تعداد استادیم‌هایی که در سطح کشور از جمله در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد داریم و همه ظرفیت‌های مناسب بالای ۳۰ هزار نفر دارند، فرودگاه‌های مجهزی که داریم، جایگاهمان هم در فوتبال آسیا جایگاه بالایی است و چند سال رتبه تخست را داشته و اکنون دوم هستیم و همیشه جزو قدرت‌های آسیا بوده‌ایم، خیلی امیدوار هستیم که میزبانی بگیریم.

وی افزود: خیلی امیدوار هستیم که پرسپولیس در مقابل رقیب خودش پیروز شده تا بتواند قهرمان آسیا شود.

وزیر ورزش درباره خصوصی سازی دو تیم پایتخت اظهار داشت: آخرین مراحل را با سازمان خصوصی‌سازی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم آخرین مجامع را برگزار کنیم و در اولین فرصت به شورای پذیرش ببریم.

وی در مورد اینکه برخی از نامزدهای ایرانی برای حضور در فیفا مورد تایید کنفدراسیون آسیا فیفا قرار نگرفته‌اند، گفت: هنوز اعلام انتخابات نشده است. از اول دی ماه اعلام می‌شود و ۱۵ دی ماه مراحل ثبت‌نام انجام می‌شود. یک پروسه هفتاد روزه دارد و در نیمه اسفندماه انتخابات برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز