خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان و مکان ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها و شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۱۰

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران زمان و مکان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی با اشاره به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان عضوریت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اسفندماه آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه 26 اسفند 1399 به مدت 7 روز ادامه دارد.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶فروردین ماه 1400 آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه 1400 به مدت ۷ روز ادامه می یابد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

حسن بیگی سپس گفت: داوطلبان شورای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ آذرماه و داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از تاریخ 16 دی ماه 1399 می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی(WWW.ADLIRAN.IR)نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز