خبرگزاری کار ایران

سعیدی در صحن مجلس؛

توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۷۱

یک نماینده مجلس شورای خطاب به مسئولان گفت: توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده کی منع رطب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان ۵۴۰ چابهار  کنارک و بیمارستان‌های محلی حوزه انتخابیه را تعیین تکلیف کنید؛ مردم صبر ایوب دارند اما عمر نوح ندارند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به موضوع خرید خدمت معلمان مظلوم و توانمند شد و خطاب به وزیر کار افزود: جاده‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان قتلگاه مردم مظلوم شده است.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: ۹۵ درصد اراضی جنوب استان شامل مزارع دشتیاری و سایر مزارع حوزه انتخابیه ملی شدند، عنایت لازم را داشته باشید، همچنین وزیر کشور بداند که شهرستان شدن زرآباد و بخش‌ شدن پیرسهراب و سایر حوزه‌ها عین عدالت است.

سعیدی در تذکری دیگر خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی فریاد تشنگی کودکان جنوب استان سیستان و بلوچستان را بشنوید.

وی تأکید کرد: توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده کی منع رطب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز