خبرگزاری کار ایران

صوفی در گفت‌وگو با ایلنا:

سازوکار نهاد اجماع‌ساز و مانیفست انتخاباتی اصلاح‌طلبان هنوز به تصویب نرسیده است/ قرار نبود این طرح پیش از تصویب، رسانه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۳۳

یک عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصویب مانیفست اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ و سازوکار نهاد اجماع‌ساز در این جریان سیاسی را تکذیب کرد.

علی صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ابهامات و سوالاتی که پیرامون مصوبه شورای هماهنگی با عنوان مانیفست اصلاح‌طلبان و نهاد اجماع‌ساز این جریان سیاسی در انتخابات سال ۱۴۰۰، گفت: علت مطرح شدن این ابهامات و سوال‌ها این است که این مصوبه هنوز نهایی نشده است و اصلا قرار هم نبود که رسانه‌ای شود. من نمی‌دانم چه کسی آن را به دست آورده و منتشر کرده است اما این را می‌توانم به شما بگویم که این مصوبه اکنون ناقص است و هنوز جای کار دارد.

وی با بیان اینکه فرآیند نهایی شدن این مصوبه طی نشده است، اظهار داشت: این مصوبه را پیش از آنکه نهایی شود منتشر کردند و باتوجه به اینکه رسانه‌ها این موارد را با حساسیت دنبال کرده و به آن می‌پردازند، طبیعی است که سوال‌هایی ایجاد شود اما مجددا تاکید می‌کنم که مصوبه‌ای که اکنون منتشر شده هنوز مورد بحث است و تا نهایی شدن فاصله دارد، اطمینان داشته باشید که بعد از تصویب و تایید نهایی این سوالات نیز برطرف خواهد شد.

صوفی در پایان بیان داشت: اکنون اگر روی هر نقطه و نکته از متن این مصوبه دست بگذاریم ممکن است سوالاتی به وجود بیاید اما باید توجه داشت که این متن هنوز نهایی نیست و ممکن است در فرآیند بررسی نهایی بخش‌هایی از آن تغییر کند و حتی ممکن است که نهایی هم نشود.

 

گفتنی است روز گذشته خبری با عنوان «مصوبات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درخوصوص «نهاد اجماع‌ساز» اصلاح طلبان ​و مانیفست انتخاباتی سال ۱۴۰۰» روی خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت.(اینجا را بخوانید)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز