خبرگزاری کار ایران

فیروزی در گفتگو با ایلنا:

بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۱۲

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در این کمیسیون خبر داد.

حجت الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن  گفت: دستور کار نخست امروز کمیسیون انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون صنایع برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بود که براساس رای نمایندگان آقایان دهنوی، طاهری و طهماسبی برای این منظور انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و  معادن مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: براساس توضیحات ارائه شده، در لایحه بودجه سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در حوزه‌های مذکور ایجاد و اعتبارات افزایش یافته است. همچنین مقرر شد بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن به منظور بررسی جزئیات با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، کارشناسی و ارزیابی شود و پیشنهاداتی که می‌تواند به بارور شدن بودجه این حوزه‌ها کمک کند به عنوان نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که معادن پتانسیل مناسبی برای ارز آوری دارند و میتوانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند، بودجه آنها باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز