خبرگزاری کار ایران

رهایی قاتل از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف ندامتگاه زنان استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۱۸

با تلاش های رئیس و اعضاء شعبه ۳۰۴۷ مجتمع ۳۰ شورای حل اختلاف تهران رضایت اولیاء دم اخذ و قاتل از قصاص نفس رهایی یافت.

به گزارش  ایلنا،  بنا به گزارش معاون محترم ارجاعی در امور زنان شورای حل اختلاف  تهران مددجو خانم س. ع.  به اتهام  ایراد صدمه بدنی و اسید پاشی (قتل) از تاریخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۵ به ندامتگاه زنان استان تهران معرفی  شده و در تاریخ ۲۹/۸/۱۳۹۷ حکم قصاص نفس مشارالیها  ازسوی  شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک  استان تهران  صادر  می‌شود  .

حسب  گواهی  حصر وراثت ، ورثه مقتوله  شوهر ، فرزندان  و مادر  او معرفی  می گردند .  از آن زمان  تا امروز با  برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش  توسط  شعبه۳۰۴۷ شورای  حل اختلاف  مستقر در زندان زنان و پی گیری های حضوری و تلفنی سعی در مصالحه و گذشت اولیاء  دم از حق  قصاص شان  شدند . که نهایتاً با کمک خانواده زندانی و خیرین  مبلغ مورد مصالحه   به شوهر مقتول به عنوان  ولی دم  و قیم قانونی  فرزندان صغیر  مقتوله  پرداخت شده و  موفق به اخذ  رضایت از تمام اولیاء  دم شدند .

شایان ذکر است مادر مقتوله قبلاٌ رضایت بی قید و شرط  خود را اعلام کرده بود و با گذشت دیگر اولیاء دم از قصاص و با عنایت  به آن که  قاتل  مجازات  ۳ سال و  ۶ ماه  حبس  تعزیری  را  نیز گذارانده  بود  از زندان  آزاد شد .  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز