خبرگزاری کار ایران

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در محکومیت سازش مراکش با اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۵۹

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط و سازش مراکش با اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت سازش مراکش با رژیم تروریست صهیونیستی به شرح زیر است:

« دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، سازش و خیانت حکومت پادشاهی مراکش با رژیم اشغالگر صهیونیست و نتانیاهو دشمن کینه توز اسلام و مسلمانان را به شدت محکوم می‌کند. خیانت ذلت بار برخی سران عربی از جمله ابوظبی، بحرین، سودان و اخیرا مراکش به آرمان ملت فلسطین و قدس شریف هرگز مورد تایید و حمایت ملت‌های بزرگ، مبارز و حق طلب این کشورها قرار نخواهد گرفت.

بی‌تردید نیروهای مقاومت فلسطین قوی‌تر و آماده‌تر از هر زمان دیگر برای آزادی سرزمین‌های اشغالی از یوغ حاکمیت صهیونیست‌ها اقدام خواهند کرد. فشارهای استکبار جهانی به رهبری آمریکا بر کشورهای عربی برای سازش با صهیونیست‌ها، روحیه مبارزه جهت خشکاندن این غده بدخیم سرطانی را تقویت خواهد کرد و ملت‌ها برای مبارزه با استکبار و صهیونیسم عزم خود را بیش از پیش جزم می‌نمایند.

دشمنان مقاومت و ملت فلسطین باید بدانند، هفتاد و دو سال تجربه موفق مقاومت، پایداری و فداکاری را نمی‌توانند به حراج بگذارند و ملت فلسطین نام آنها را به عنوان خائن به اسلام و آرمان قدس شریف قبله اول مسلمین در صفحه مبارزات خود ثبت خواهد کرد. دبیرخانه مذکور از سازمان های بین المللی، پارلمان های جهان و دولت های مستقل خواست که نقش خود را در کمک به مردم آزاده فلسطین ایفاء کرده و این اقدامات سازشکارانه را محکوم نمایند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز