خبرگزاری کار ایران

در واکنش به اقدام انسان‌دوستانه یک راننده تاکسی در نگرفتن کرایه از پرستار بیماران کرونایی؛

واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۲۴

رییس دفتر رییس جمهوری در واکنش به اقدام انسان‌دوستانه یک راننده تاکسی اینترنتی در نگرفتن کرایه از پرستار بیماران کرونایی، نوشت: هموطن گرامی جناب آقای مکوندی به قلب بزرگ شما، مهربانی بی‌حد و حصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژه‌های شما می‌جوشد، افتخار می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در پی انتشار فایل گفت وگوی یک راننده تاکسی اینترنتی با پشتیبانی شرکت برای بازگرداندن کرایه یک پرستار به حساب وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: هموطن گرامی جناب آقای مکوندی به قلب بزرگ شما، مهربانی بی‌حد و حصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژه‌های شما می‌جوشد، افتخار می‌کنیم. وجود انسان‌های نازنینی مثل شما، همان پنجره‌ای است که نورِ امید و خوشبختی را به آینده این مرز و بوم می‌تاباند پاینده و سلامت باشید.

شایان ذکر است؛ آقای مکوندی راننده‌ یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی است که پس از پایان یکی از سفرهای خود، در تماس با اپراتور شرکت مذکور درخواست می‌کند که کرایه‌ای که از حساب کاربری مسافر کسر شده است، به حساب او بازگردد؛ آقای مکوندی علت این درخواست را این گونه مطرح می‌کند که «ایشان (مسافر) پرستار بخش کرونا هستند و من از پرستارانی که در بخش کرونا کار می کنند کرایه نمی‌گیرم؛ ایشان آنلاین پرداخت کردند و من می‌خواهم که این کرایه را برگردانم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز