خبرگزاری کار ایران

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران خبرداد:

استقرار شعب قضایی در زندان اوین/ تشکیل جلسات دادرسی در زندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۴۹۱

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از بررسی و کارشناسی موضوع استقرار شعب قضایی در زندان اوین در جریان بازدید از این زندان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تجدید وقت دادرسی انجام می‌شود و بر این اساس در صورت استقرار شعبات قضایی می‌توانیم جلسات دادرسی را در خود زندان تشکیل دهیم.

به گزارش ایلنا، یحیی جعفری رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید میدانی از زندان اوین، عنوان کرد: آنچه که هدف از این بازدید بود، موضوع استقرار شعب قضایی در این زندان بود و در طی این بازدید، این موضوع مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.


رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه صورت گرفته و فضای فیزیکی لازم پیش بینی شده است و در حال حاضر در حال انجام نیازسنجی‌های لازم جهت استقرار شعب قضایی هستیم.

وی اظهار کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تجدید وقت دادرسی انجام می‌شود و بر این اساس در صورت استقرار شعبات قضایی می‌توانیم جلسات دادرسی را در خود زندان تشکیل دهیم.

جعفری عنوان کرد: این موضوع در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد و در صورت استقرار شعبات قضایی در زندان اوین، پرونده‌های دارای زندانی در شعباتی که در زندان مستقر می‌شوند، رسیدگی خواهند شد.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پایش و غربالگری زندانیان اظهار کرد: در این خصوص در زندان جلسات متعددی برگزار شده و کاربرگ‌هایی تهیه شده که در راستای این موضوع نیز جلسه‌ای داشته ایم تا این کاربرگ‌ها به زودی در شعب قضایی توزیع شود و وضعیت تمامی زندانیانی که در زندان هستند، به روزرسانی شود و تا جایی که ممکن است از ظرفیت‌های قانونی استفاده و در صورت امکان منجر به آزادی زندانیان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز