خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

آیت الله یزدی مشکلات مقاطع خاص تاریخی را با تدبیر، تمشیت و مرتفع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۵۱

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم آیت الله یزدی مشکلات مقاطع خاص تاریخی را با تدبیر، تمشیت و مرتفع کردند.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

رحلت عالم فقید و انقلابی، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی "رضوان الله تعالی علیه" موجب تأثر و تأسف گردید.

مراتب بالای علمی و فقاهتی، آگاهی و بصیرت به امور سیاسی، اجتماعی، تقوا و تدین این عالم بزرگوار، توأم با کیاست و استواری او در انجام وظایف شرعی و انقلابی موجب گردید، که حضرت امام (ره) مسائل و امور مهم انقلاب و نظام را به معظم له ارجاع دهند و مشکلات مقاطع خاص تاریخی با تدبیر آن یار سفرکرده انقلاب، تمشیت و مرتفع گردد.

 حزب موتلفه اسلامی رحلت این عالم فقیه عالی مقام را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خبرگان امت، اعضای محترم شورای نگهبان، مراجع عظام، خانواده معزز آن مرحوم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفته و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای فرزندان و بازماندگان محترم اجر و صبر جمیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز