خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:

جوانان دانشمند کشور راه شهید فخری زاده را ادامه می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۲۳

معاون هماهنگ کننده ارتش امروز گفت: آنچه دشمن در ترور شهید فخری زاده و اقدامات مشابه آن هدف قرار داده، این است که ایران به توانمندی‌ها و قله علم و دانش دست پیدا نکند، اما کور خوانده است و دشمن هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری درحاشیه مراسم بزرگذاشت شهادت دانشمند هسته‌ای دفاعی، شهید محسن فخری زاده که در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد؛ گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: راه این شهید را همانند بقیه شهدا ادامه خواهیم داد و به برکت خون این شهید مسیر نورانی وی تداوم می‌یابد.

وی گفت: آنچه دشمن در این ترور و اقدامات مشابه آن هدف قرار داده، این است که ایران به توانمندی‌ها و قله علم و دانش دست پیدا نکند، اما کور خوانده است و دشمن هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید.

امیر سیاری افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، هر چه داریم به برکت خون شهداست.

وی گفت: به برکت خون این شهید، این مسیر روان‌تر و با قوت‌تر ادامه می‌یابد و دستیابی ایران به قله‌های بلند نزدیکتر می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دشمن نمی‌تواند جلوی رشد انقلاب ما را بگیرد و این را در ۴۲ سال گذشته همواره ثابت کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز