خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه سوریه فردا با شمخانی دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۴۷

وزیر امور خارجه سوریه فردا در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره مسائل دوجانبه و آخرین تحولات منطقه به ویژه مبارزه با تروریسم در اشکال جدید آن گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، فیصل‌المقداد وزیر جدید امور خارجه سوریه که شب گذشته وارد تهران شد، فردا با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

مسائل دوجانبه و آخرین تحولات منطقه به ویژه مبارزه با تروریسم در اشکال جدید آن اصلی‌ترین محورهای گفت وگو میان فیصل‌المقداد با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور خواهد بود.

وی که به دعوت محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود به تهران سفر کرده، قرار است با مسئولان ایران در باره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کند.

المقداد هنگام ورود به تهران از سوی مسئولان وزارت امور خارجه ایران و اعضای سفارت سوریه در تهران مورد استقبال قرار گرفت.

وی در این سفر همچنین با مقام های بلند پایه ایران در باره تقویت روابط دوجانبه در زمینه های مختلف، گفت وگو و در باره مسائل منطقه ای و بین المللی رایزنی خواهد کرد.

این دیپلمات کهنه‌کار و ۶۶ ساله سوری دوم آذرماه در پی درگذشت "ولید المعلم" وزیر امورخارجه فقید سوریه، با حکم بشار اسد، سکان دستگاه دیپلماسی کشورش را به دست گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز