خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور:

ارتش یکی از سالم ترین سازمان ها در حوزه مسائل مالی و اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۲۶

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور از ارتش به عنوان یکی از سالم ترین سازمان ها در حوزه مسائل مالی و اقتصادی یاد کرد.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی در آیین گرامیداشت روز حسابدارگفت: بااستعانت از خداوند متعال و رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا، صندوق قرض الحسنه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاسیس و این اقدام باعث ترویج سنت قرآنی قرض الحسنه در ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود:  تاسیس صندوق های قرض الحسنه اقدام موثری در جهت رفع نارسایی ها،کمبود ها و مشکلات مالی کارکنان در طیف های مختلف بوده به طوری که اکنون آثار خیر و برکت این صندوق در تمام ارتش مشهود است.

 سرتیپ دوم عظیمی بابیان اینکه بحث های مالی از جمله مباحث حساسی است که اگر کنترل،نظارت و مراقبت صورت نگیرد موجب وارد شدن آسیب های جدی خواهد شد گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی ازسالم ترین و پاک ترین سازمانهای کشور در حوزه مسائل مالی و اقتصادی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در ادامه بااشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلند وآبرومند هستند، افزود: صندوق قرض الحسنه در تمامی مقاطع، پشتیبانی ارزشمندی از کارکنان خدوم داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز