خبرگزاری کار ایران

بیانیه جمعی از جوانان انقلابی:

نسل نو انقلاب، حماسه ساز گام دوم و پرچمدار گفتمان آرمان خواهی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۰۰

جمعی از جوانان انقلابی به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از جوانان انقلابی به مناسبت 16 آذر ماه روز دانشجو در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز تاکید کردند: «دانشــجویان در تمام برهه‌های حساس انقلاب اسـلامی از مبازرات قبل از انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و فتنه‌های کور دشمنان و منافقین بسیار هوشمندانه و غیرتمندانه پرچم انقلاب را در احتراز نگاه داشتند و گوش به فرمان رهبر انقلاب، در مسیر اعتلا، پیشرفت و عزت کشور حرکت کردند.»

متن این بیانیه به شرح زیر است:                                                                    

دانشگاه، دانشجو، همه مسائل توی دست اینها باید حل بشود. اینها قوه متفکره یک ملت هستند. امام خمینی(ره) 

از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد؛ اول جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری سیاسی و اجتماعی.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انقلاب اسلامی ملت ایران، از آغاز تا کنون با پشتوانه و محور یت جوانان برومند این سرزمین به پیش رفته است . در چهل سال گذشته ، در کنار آزمون های بزرگ الهی ، فراز و نشــــیب های سخت و طاقت فرسا و فتنه های هولناکی توسط دشمنان و منافقین بر این کشور تحمیل شده است . همه لحظات سرنوشـــت ساز و سخت به همت جوانان غیرتمند و غیور ایران اسلامی با موفقیت سـپری شــده است و اکنون این ستاره عــزت و اقتدار است که در آسمان ایران اسلامی می درخشد. دانشــجویان، به عنوان بخشــی مهم و تأثیر گذار از جوانان انقلاب اسلامی همیشه پیشرو آرمان گرایی و  آرمان خواهی در ایران اسلامی بوده اند و در لحظات حساس تاریخ این کشـــور که خفقان و ستم ، چشم ها را کور کرده بود و زبان ها را لال ، این دانشجویان بودند که با  نثار خون گران بهای خود بلندترین فریاد ضد اســتعماری و استکبارستیزی را سر دادند و به همه دنیا فهماندند ملت غیور ایران در مقابل هیچ ظالمی سرخم نمی کند.

این  نسل نو، در اقتدار و پیشرفت انقلاب اسـلامی نقش بسیار مهمی ایفاء نمود و پرچم عزت و سربلندی را  در ایران اسلامی برافراشت و همچنان علمدار انقلاب اسلامی است.

دانشــجویان در تمام برهه های حساس انقلاب اسـلامی از مبازرات قبل از انقلاب ، دفاع مقدس ، دفاع از حریم اهل بیت ( ع ) و فتنه های کور دشمنان و منافقین بسیار هوشمندانه و غیرتمندانه پرچم انقلاب را در احتراز نگاه داشتند و گوش به فرمان رهبر انقلاب ، در مسیر اعتلا ، پیشرفت و عزت کشور حرکت کردند.

اکنون در چهل سال دوم انقلاب اسلامی و در دومین گام ملت انقلابی ایران به سوی آرمان های بلند انقلاب این  نسل نو "انقلاب است که مهم ترین و سنگین ترین مسئولیت را برای پیشبرد و علمداری انقلاب اسلامی بر عهده دارد. شانزدهم آذرماه که به یاد شهدا ی دانشجو ی راه آزادی و استقلال ملت ایران ، روز دانشجو نام گرفته ،  صمیمانه به نسل نو انقلاب اسلامی تبریک عرض می نمایم و با اطمینان قلب ، اعتقاد راسخ داریم که نسل نو انقلاب اسلامی حماسه ساز گام دوم انقلاب اسلامی و بزودی پرچمدار گفتمان آرمان خواهی ملت ایران در تمام عالم خواهد بود .                                          

امضاء کنندگان این بیانیه به شرح زیر هستند:

مهدی اقراریان

علی حقیقت

محمد نبی آقاتقی

مهدی صیاد شیرازی

حامد توحیدی

سید امید میرغضنفری

سید ابوالفضل سید محمدی

حجت الاسلام میثم آسوپا

علیرضا داودی

امیر خوشخو

مازیار عظیم زاده ایرانی

سید محمد جواد صدری مهر

محمدعلی ناصری

علیرضا رحمانی

علی بیانی

حامد علامتی

علی محمدشاملو

محمدرضا کاشفی

سجاد اکبری

امین اسدی

مهدی رمضانی

حامد زمانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز