خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون اول قوه قضاییه از دادگستری گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۴۸۴

معاون اول قوه قضاییه از تلاش‌ها و مجموعه اقدامات دادگستری گلستان برای مدیریت و رسیدگی پرونده‌ها در این استان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با اهدای تقدیرنامه‌ای از تلاش‌ها و مجموعه اقدامات دادگستری گلستان برای مدیریت و رسیدگی پرونده‌ها در این استان قدردانی کرد.

معاون اول قوه قضاییه در پیام تقدیر خود از برنامه ریزی و تلاش‌ها در حوزه مدیریت امور دادگستری استان گلستان و اهتمام در کشف جرایم خشن، تعقیب و رسیدگی و اجرای احکام آن‌ها به صورت فوق العاده، از رییس کل دادگستری و مجموعه دادگستری گلستان قدردانی کرد.

هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در همین زمینه عنوان کرد: با تلاش همکاران ما ۷۰ درصد پرونده‌های مسن تعیین تکلیف و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم استان گلستان کمتر شد.

هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان، راه اندازی اتاق‌های دادرسی الکترونیک، افزایش صدور آرای جایگزین حبس، بهبود کیفیت آرای صادر شده در محاکم و ایحاد ساز و کارهای پاسخگویی غیرحضوری به مردم را از جمله اقدامات دادگستری استان گلستان برای بهبود خدمت رسانی به مراجعان محاکم برشمرد.

وی به تلاش‌های استان گلستان برای کاهش جمعیت کیفری و صدور آرای جایگزین حبس گفت: در کنار این تلاش‌ها برای جلوگیری از به زندان رفتن کسانی که جرایم سبک مرتکب شده اند و سابقه کیفری ندارند، در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش مردم را سلب می‌کنند و مزاحم نوامیس مردم می‌شود، مماشاتی در کار نیست.

هاشمیان در پایان گفت: پرونده کسانی که جرایم خشن مرتکب می‌شوند در اولویت رسیدگی محاکم قرار می‌گیرد و پرونده آنان برای رسیدگی به قضات با تجربه و توانمند استان گلستان سپرده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز