خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش:

ترور دانشمندان جز رسوایی داعیه داران آزادی نتیجه‌ای ندارد/ نظام پاسخ این اقدامات را به وقت مناسب و به صورت قاطع و کوبنده خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۰۰۲

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: اقدامات مذبوحانه صهیونیستها در ترور دانشمندان ما جز رسوایی داعیه داران آزادی نتیجه‌ای ندارد و نظام اسلامی پاسخ این اقدامات را به وقت مناسب و به صورت قاطع و کوبنده خواهد داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش در جمع دانشجویان این دانشکده، ضمن تبریک روز هوانیروز گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته شده از انقلاب بزرگ نبوی است که در آن قلم دانشمند، ارزشی بالاتر از خون شهید دارد.

وی با بیان اینکه توانایی یک کشور و جامعه در گرو دانایی و دانش است لذا دشمنان استکباری و صهیونیستی ما همواره به دنبال ترور دانشمندانمان هستند، افزود: راه علم و دانش به برکت انقلاب به روی جوانان ما باز شده و اقدامات مذبوحانه صهیونیستها در ترور دانشمندان ما جز رسوایی داعیه داران آزادی نتیجه‌ای ندارد و نظام اسلامی پاسخ این اقدامات را به وقت مناسب و به صورت قاطع و کوبنده خواهد داد.

فرمانده دانشکده هوانیروز با اشاره به تقارن و نزدیک روز دانشجو و روز هوانیروز، تأکید کرد:  دانشجو کسی است که با جست و جوی حق از یک سو و با کسب و تولید علم برای رشد و اعتلای حق و حقیقت؛ همت خویش را به کار می گیرد و نقطه اتصال این دو مناسبت، عزت، استقلال، ایستادگی و مقاومت در راه آرمان‌ها و نهراسیدن از دشمن را در پی دارد.

سرهنگ رحمانی  خاطرنشان کرد: دانشجوی هوانیروز علاوه بر کسب توشه علم و دانش و خودسازی، با تدبر و دقت در منش و سلوک خلبانانی همچون شهید کشوری بعنوان الگوی ولایت‌پذیری، شجاعت، شهادت طلبی، ابتکار در شیوه رزم، خلاقیت و خستگی ناپذیری در وادی استقلال و عزت جامعه اسلامی گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه شناسایی الگو‌ها به انسان کمک می‌کند تا در این وادی راه را با سرعت بیشتری بپیماید، تصریح کرد: شهید خلبان احمد کشوری یکی از برجسته‌ترین الگوهای تاثیرگذار در میان خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که رشادت او موجب شد چنین روزی بعنوان روز هوانیروز نامگذاری شود.

گفتنی است پانزدهم آذرماه سالگرد شهادت خلبان شهید احمد کشوری بعنوان روز هوانیروز نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز