خبرگزاری کار ایران

عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

ترور شهید فخری‌زاده یک جنایت آشکار بود/انتقام ما باید هوشمندانه و صبورانه باشد/رفتار هیجانی در واکنش به این ترور بازی در زمین دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۰۸

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی، گفت: اینکه انتقام ما از دشمن در خصوص ترور شهید فخری‌زاده، همان اقدام مورد انتظار آن‌ها نباشد که برایش برنامه‌ریزی کرده‌اند، یک نوع انتقام است.

وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه ترور شهید فخری‌زاده و نحوه پاسخگویی به این اقدام، گفت: شهادت این شخصیت ملی، به‌ویژه چگونگی اقدام دشمن، آمرین و عاملین ترور او موجب جریحه‌دار شدن احساسات عموم مردم شد. طبیعی است که همه ما خواستار انتقام خون آن شهید هستیم اما باید به این نکته مهم توجه کنیم که این ترور یک اقدام شخصی نیست و ما در این جنایت با یک شخص مواجه نیستیم بلکه در مقابل ما یک سیستم و رژیم تروریستی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و تلاش‌های شهید فخری‌زاده در راستای منافع ملی و امنیت کشور بود، اظهار داشت: در واقع هدف دشمن از شهادت ایشان به‌دنبال  آسیب زدن به منافع ملی، عزت و اقتدار ملی ما است، لذا ما نباید در مقابل این جریان تروریستی که با برنامه‌ریزی اقدام به این جنایت کرده به واکنش سریع و احساسی دست بزنیم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه اقتدار و منافع ملی جزو اهداف شهید شهید فخری‌زاده بود، ابراز داشت: ما ناگزیر هستیم که برای حفظ منافع ملی پیش از هر اقدامی تمامی جوانب آن را با دقت سنجیده، اهداف و مواضع دشمن را شناسایی کرده و سپس در یک فضای منطقی درخصوص اقدامات تلافی‌جویانه تصمیم‌گیری کنیم.

عزیزی با بیان اینکه اقدام متقابل و متناسب در مقابل این حادثه تروریستی چند بُعدی است، تصریح کرد: نخستین انتقام این است که با پرهیز از رفتارهای هیجانی دشمن را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذاریم. انتقادم دیگر شناسایی نقاط ضعف احتمالی و پوشش آن‌ها است تا از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم. همچنین با تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات سایبری عاملین این ترور را شناسایی کرده و به سزای اعمال برسانیم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در پایان گفت: دشمن به‌شدت پروژه تحریک ما برای انجام یک اقدام نظامی را دنبال می‌کند تا زمینه یک جنگ میان ایران و آمریکا را فراهم کند و اینکه اقدام تلافی‌جویانه ما همان اتفاق مورد انتظار آن‌ها نباشد تا از آن سواستفاده و بهره‌برداری کنند نیز یک نوع انتقام محسوب می‌شود. اما در مقابل این راهبرد که نیاز به بررسی، تدبیر و صبوری استراتژیک دارد اگر با شعارهای تند اقدام به تحریک احساسات مردم کنیم در واقع در زمین دشمن بازی کرده‌ایم. این قبیل رفتارها شاید منافع کوتاه‌مدت انتخاباتی عده‌ای را تامین کند اما برخلاف منافع ملی ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز