خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر فرماندهی کل قوا :

حضور نیروهای دریایی در آب های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۷۶

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان این که توانمندی های ما روز به روز در حال افزایش است، گفت: در نیروی دریایی ارتش، نیروهای کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند.

به گزارش ایلنا، سردار شیرازی در آیین رونمایی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، با تاکید بر اینکه در بخش هوایی به فناوری جدیدی در سطح منطقه دست پیدا کردیم، افزود: این فناوری در هوا بیش از توانمندی های قبلی ما بوده و نشان از دست برتر ایران اسلامی است. در دریا دست برتر هستیم و نیروی دریایی راهبردی شکل گرفته است.

رییس دفتر فرماندهی کل قوا درباره نمایشگاه تجهیزات نیروی دریایی ارتش نیز گفت: نیروی دریایی حرف های زیادی برای گفتن دارد و شاهد دستاوردهای خوبی در این نمایشگاه بودیم.

سردار شیرازی با تاکید بر اینکه حضور نیروهای دریایی در آب های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است، ادامه داد: در نیروی دریایی ارتش، نیروهای کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند که خلاقیت آنها در جهت خودکفایی همه تجهیزات زبانزد است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی در سپاه و ارتش هم افزا، همکار، هماهنگ در جهت دفاع از انقلاب و مردم در دریا و اقیانوس هند حضور دارند و توانمندی های ما روز به روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز