خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

ربیعی: وزارت اطلاعات از چندماه قبل هشدار ترور دکتر فخری‌زاده را داده بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۸۳

سخنگوی دولت گفت:بنا بر گزارشی که در دولت مطرح شد وزارت اطلاعات با اشرافی که داشته، چند ماه قبل و حتی چند روز قبل از حادثه ترور دانشمند کشورمان، اطلاعات و هشدار لازم را داده بود.

علی ربیعی در نشست امروز خود و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اینکه با توجه به سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی آیا پیش‌تر هشداری به مسئولان حفاظتی درباره ترور شهید فخرزاده داده شده بود، با بیان اینکه اظهارات مربوط به آقای شمخانی را از دبیرخانه شورای امنیت باید بپرسید، تاکید کرد: بنا بر گزارشی که در دولت مطرح شد وزارت اطلاعات با اشرافی که داشته است، چند ماه قبل و حتی چند روز قبل از حادثه اطلاعات و هشدار لازم را درباره انجام عملیات تروریستی به همراه مکان‌های احتمالی در اختیار سازمان‌ها و نهادهای حفاظتی قرار داده است. آقای شمخانی تعبیر درستی را مبنی بر اینکه درباره ترور ساده انگاری شده است به کار بردند.

دستیار ارتباطات رئیس‌جمهور تاکید کرد: رئیس جمهور دستور بررسی این موضوع را دادند و همه نهادهای اطلاعاتی را موظف کردند که آسیب شناسی انجام دهند که بتوان قدرت تدافعی بیشتری در مقابله با این جریانات مذبوحانه داشته باشیم. رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی تکالیف دیگری را علاوه بر بررسی آسیب شناسی مشخص کردند اما جزئیات بیشتر آن را باید از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی سوال کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز