خبرگزاری کار ایران

یوسفی در گفت‌وگو با ایلنا:

پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز از سال گذشته تعطیل شدند/ نمی‌توانیم به مردم بگوییم به جای حل مشکلات‌، آب‌نمای میلیاردی برای شما احداث کردیم/ استان خوزستان یک استان ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴۰۸

نماینده مردم اهواز و باوی گفت: چرا باید در این گرانی افسار گسیخته اموال مردم استان خوزستان به زیر آب برود؛ چه کسی پاسخ آن‌ها را می‎‌دهد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره سیل استان اهواز و پسماند فاضلاب این شهر که مشکلات فراوانی را برای ساکنان این شهر و شهرستان‌های اطرافش به وجود آورده است، گفت: بارها تذکر دادیم مردم  استان خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز از مشکلات زیر ساختی به طور جد در مشکل هستند.

نماینده مردم اهواز و باوی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که امروز مردم اهواز در بخش آب و فاضلاب با آن رو به رو هستند مربوط به عدم انجام اقداماتی است که باید در سنوات گذشته انجام  می‌شد.

وی ادامه داد: حدود ۳ ماه پیش تذکری را در سطح ملی درباره وضعیت استان خوزستان و اهواز دادم مبنی بر این که الویت‌بندی کارها باید مطابق نیاز مردم صورت گیرد چرا که منابع محدود، و نیازها نامحدود است.

یوسفی یادآور شد: بسیار تلاش شد و اعتباراتی را در سطح ملی جذب کردیم تا مشکلات مردم خوزستان و اهواز برطرف شود و بنا بود در گذشته مساله فاضلاب اهواز خاتمه پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد. تاکید ما این است که با نگاه ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به وضعیت استان خوزستان دارند و  اعتباراتی که به این استان  اختصاص پیدا کرد، هرچه زودتر معضلات و مشکلات این استان بر طرف شود.

وی با بیان این که بارها به وزرای محترم نیرو و کشور در خصوص اهواز تذکراتی را دادم، گفت: اگر منابع استان خوزستان ملی و متعلق به کل مردم ایران است و مردم غیورش همیشه به مرزداری از کشور شهره هستند باید به مشکلاتشان هم ملی نگاه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم مردم خوزستان و اهواز در بحث زیر ساخت‌ها دچار مشکلات جدی هستند، در ایامی با سیل و آب گرفتی و در ایامی دیگر با گرد و غبار دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان این‌که سوء مدیریت و عدم اولویت‌بندی باعث مشکلاتی برای مردم اهواز و خوزستان شده است، اظهار داشت: منابعی به شهرداری‌های استان  آمد اما درست مدیریت نشد و من بارها در این مورد تذکر دادم.

یوسفی تاکید کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی وظیفه شهرداری اهواز است و این کار باید انجام می‌شد اما متاسفانه پروژه‌ها از سال‌های گذشته تعطیل شد و به سمت کارهای غیر ضروری رفت. اگر برای نیازهای اصلی مردم که یکی از آن‌ها احداث جمع آوری شبکه آب‌های سطحی است، منابع نداریم؛ به سمت کارهای غیر ضرور هم نباید برویم.

وی ادامه داد: واقعا درد آور است که در این گرانی‌های لجام گسیخته، اموال مردم با یک بارندگی زیر آب برود. چه کسی پاسخگوی  این درد مردم است؟ حالا به آنها بگویم برایتان نورپردازی و  آب نماهای میلیاردی احداث کردیم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز