خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۳۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام عباس محمدحسنی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عن رسول الله صلى الله علیه و آله: مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ .
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله: مرگ عالم مصیبتى جبران نا پذیر و رخنه اى بسته ناشدنى است.
شنیدن خبر درگذشت برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد‌علی شهیدی، باعث تأثر و تأسفِ خاطر گردید. تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه این روحانی با اخلاص در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، معاونت ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها و ارگان ها موثر و ماندگار خواهد بود.
بی تردید، رسیدگی به امور خانواده مجاهدان راه حق و مردانی که خونشان در راه اسلام و میهن اسلامی نثار شده توشه آخرت این روحانی پرتلاش و زحمتکش خواهد بود.
اینجانب ضمن آرزوی علوّ درجات از درگاه الهی برای آن عالم متعهد و انقلابی، صبر و سلامتی را برای بازماندگان به ویژه همسر و فرزندان آن مرحوم خواستارم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز