خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

وحدت و یکپارچگی داخلی، تحریم‌های دشمنان را بی‌ اثر می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۱۷

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: انتظار مردم، دقت بیشتر در حفاظت از سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده، اظهار داشت: شهادت برادر مجاهد، علمی، نظامی و انقلابی محسن فخری زاده را به رهبر انقلاب فرماندهی معظم کل قوا، خانواده این شهید بزرگوار، نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و فقدانش را تسلیت و این ترور ناجوانمردانه را محکوم می‌کنم.

وی تصریح کرد: انتظار مردم ما دقت بیشتر در حفاظت از این سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی است و نیز پاسخ مناسب و بازدارنده به توطئه‌گران آمریکایی و صهیونیستی و مزدوران پلید آنها در منطقه و در داخل است.

وی افزود: ملت خواهان ایجاد امیدواری قطعی برای ادامه قوی تر و جدی تر راه و برنامه این بزرگان عرصه دفاع و اقتدار جندالله، هستند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های امنیتی با هوشیاری و رصد کامل، تحرکات آمریکایی – انگلیسی - فرانسوی در منطقه را تحت نظر داشته و طرح‌های لازم را برای خنثی سازی توطئه های مذبوحانه آنها را با آمادگی کامل سیاسی در دست اقدام قرار دهند، زیرا این نوع ترورها و رفت و آمدهای مشکوک گرچه دلیل نگرانی شدید استکبار از اوضاع نابسامان آمریکا و رژیم صهیونیستی و وابستگان دیگر آنهاست، ولی باید مراقب شیطان ها و شیطانک‌ها و شیطنت های آنان بود.

بادامچیان بر ضرورت اقدام جدی مسئولان سه قوه و دولت به رهنمودهای اخیر ولی امر مسلمین تاکید کرد و گفت: قطعاً وحدت و یکپارچگی داخلی و حرکت با شجاعت، همت و مدیریت قوی، تحریم های دشمنان را بی اثر و آنها را ناامید می‌سازد.

وی گفت: اگر هیئت حاکمه جدید آمریکا بخواهد هر برنامه‌ای یا تغییر سیاستی در قبال ایران داشته باشد، اقتدار و وحدت امامت و امت و مسئولان حکومتی ایران، در آن سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ها تأثیر اساسی خواهد داشت.

نماینده ادوار مجلس، در ادامه ضمن تبریک روز مجلس،  در سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس، یاد و خاطره آن اسوه نمایندگی ملت را گرامی داشت و از ریاست و نمایندگان مجلس خواست در ایفای وظایف نمایندگی مردم الگوی مدرس را سرمشق قرار دهند.

بادامچیان، شجاعت، صراحت، تقوا، سازش ناپذیری، تکلیف محوری و پرهیز از زد و بندهای سیاسی و بده بستان‌های جناحی و مقاومت در برابر تهدیدها و زورگویی های بیگانگان را مهمترین اصول اسوه ای شهید آیت‌الله مدرس برای نمایندگان ملت در همه دوره ها عنوان کرد.

وی در ادامه از رئیس و هیئت رئیسه مجلس خواست در ایفای وظایف نمایندگی و تکالیف نظارتی مجلس با استفاده از امکانات قوه مقننه از جمله مرکز پژوهش ها بررسی نمایند که ریاست جمهور کدامیک از اصول و مواد  سوگند خویش را در ایام پایانی دوره دوم ریاست جمهوری به خوبی اجرا کرده است و کدام یک از اصول اجرا نشده و یا اجرای کامل نشده است تا در دولت بعدی فرصت مطالبه اجرا پدید آید.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو از رسانه ملی در تهیه و انتشار گزارشی درباره قاچاق سیگار خارجی و آگاهی رسانی تقدیر و از ورود قوه قضاییه به این موضوع تشکر کرد.

وی همچنین از دولت و همه دستگاه‌های ذیربط خواست جلوی این قاچاق حرام که به فتوای بعضی از مراجع عالیقدر که سیگار را حرام اعلام کردند با جدیت بگیرد و مردم نیز در این اقدام موثر برای خودکفایی تولید دخانیات داخلی همکاری همه جانبه داشته باشند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و گسترده شدن و تشدید فعالیت‌های انتخاباتی از همگان خواست که با نهایت احترام و رعایت اخلاق در همه زمینه ها و توجه به اصول و موازین ارزشی، انتخابات ۱۴۰۰ را به انتخاباتی سرنوشت‌ساز و پیشرفت آور تبدیل نمایند که پایان دهنده به مشکلات و ناکارآمدی ها و کسب رضایت خاطر ملت قهرمان، مقاوم و شجاع ایران و روح بلند شهدا باشد.

وی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی به زودی سیاست و استراتژی خود و برنامه اساسی حزب برای انتخابات آینده را اعلام می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز