خبرگزاری کار ایران

چمران در گفت‌وگو با ایلنا:

پاسخ ایران به ترور دانشمند هسته‌ای پرصلابت و قاطعانه باشد/ باید از رفتار هیجانی پرهیز کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۵۸

رئیس بنیاد شهید چمران، گفت: پاسخ ایران به ترور دانشمند هسته‌ای باید قاطعانه باشد، در این خصوص باید از بروز رفتار هیجانی پرهیز شود.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انگیزه‌های رژیم صهیونیستی از ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد با اعمال این چنینی ابراز وجود کند و زنده بودن بودن خود را نشان دهد. این رژیم می‌خواهد بگوید در مقابل مردم و نظام جمهوری اسلامی ایستاده و برای ایجاد مزاحمت در مسیر حرکت نظام علیرغم همه مظلوم‌نمایی‌های خود از هر روش پلید و خشنی، به‌ویژه خشن‌ترین روش یعنی ترور و حذف فیزیکی به راحتی استفاده می‌کند. از این رو دانشمندی را که نه‌تنها در زمینه هسته‌ای بلکه در حوزه سلامت نیز در حال تلاش و خدمتگزاری بود را ترور کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نحوه پاسخ متقابل کشور به ترور شهید فخری زاده ، گفت: پاسخ متقابل ما باید خیلی سنجیده باشد. در عین اینکه حتما باید پاسخ دهیم اما این واکنش نباید هیجانی باشد و ما را به راه‌هایی ببرد که دشمن می‌خواهد و در آن مسیر برنامه‌ریزی کرده و برای ما دام پهن کرده‌اند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه حتما باید به این حادثه پاسخ مناسب داده شود، تصریح کرد: بدون اینکه هیجان زده یا دستپاچه شویم باید پاسخی پرصلابت و قاطعانه به دشمن بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز