خبرگزاری کار ایران

حزب اراده ملت:

با ترور دانشمند هسته‌ای احساسی برخورد نشود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۷۲

در پی ترور دانشمند هسته‌ای، حزب اراده ملت پیام تسلیتی صادر و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در پی ترور محسن فخری زاده پیامی تسلیتی صادر کرد و یادآور شد: چنین رفتارهای کوردلانه و خلاف تمامی رویکردهای حقوق بشری که با حذف فیزیکی دانشمندان همراه است نشانگر چهره واقعی رژیم هایی است که شعار صلح و ثبات را در منطقه خاورمیان سر می دهند.

متن کامل پیام به شرح زیر است: 

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.

بار دیگر اوج خباثت و کینه‌توزی دشمنان بزدل مردم و جمهوری اسلامی ایران با ترور دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده نمایان شد و این مدیر خدوم  به جمع یاران شهیدش پیوست.

چنین رفتارهای کوردلانه و خلاف تمامی رویکردهای حقوق بشری که با حذف فیزیکی دانشمندان همراه است نشانگر چهره واقعی رژیم هایی است که شعار صلح و ثبات را در منطقه خاورمیان سر می دهند.

باید مراقب بود در واکنش به چنین رویکردهای خصمانه ی دشمن احساسی و هیجانی برخورد نکرد و با تامل و تدبر ابتدا در پی محکوم کردن آن از نگاه تمام جوامع بین الملل و سپس در پی مجازات عاملان آن درآمد.

همچنین پیگیری خط نفوذ درچنین اقداماتی باید مورد توجه قرار گیرد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی حزب اراده ملت ایران ضمن تبریک و تسلیت به عموم ملت شهید پرور ایران و خانواده مکرم ایشان از خداوند منان مسئلت  و مغفرت را برای آن شهید بزرگوار خواستار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز