خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی شهادت شهید فخری‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۲۹

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، ذبیح الله خدائیان در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

بار دیگر استکبار کوردل با اقدامی بزدلانه و روشی خبیثانه، تلاش کرد با هدف توقف و مقابله با پیشرفت‌های علمی و دفاعی ایران اسلامی، یکی از چهره‌های برجسته عرصه علم و دفاع کشورمان را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت برساند.

شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان و پژوهشگران برجسته بود که در مسیر رشد و پیشرفت ایران عزیزمان در عرصه‌های علمی و هسته‌ای تلاش‌های وافری داشت و ترور ایشان استیصال دشمنان قسم خورده کشورمان را نشان داد.

عناصر تروریستی وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی و آمران و عاملان این اقدام وحشیانه بدانند این انقلاب با خون شهدای بزرگی همچون شهریاری، احمدی روشن، علیمحمدی، رضایی نژاد و فخری زاده نه تنها  متوقف نخواهد شد بلکه عزم و اراده ملت شریف به ویژه جامعه دانشگاهی و علمی کشور را برای گسترش پیشرفت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در همه زمینه‌ها، راسخ‌تر و استوارتر می‌کند.

اینجانب شهادت این دانشمند بزرگ صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور را به فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده گرانقدر آن شهید تسلیت گفته و از مسئولین مربوطه تقاضا می‌شود در اسرع وقت نسبت به تعقیب و مجازات عاملان این ترور اقدام نموده و در عرصه حقوق بین المللی نیز برای محکومیت این جنایت تلاش نمایند.

ذبیح الله خدائیان 

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز