خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت بازدارندگی و دفاع نیروی دریایی ارتش لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس و دریای عمان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵۴۶

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش طی پیامی به امیر دریادار خانزادی، فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر صباحی فرد بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی
 فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سلام علیکم

نیروی دریایی تلاقی اراده و باور برای خلق شور و حماسه است. آوردگاه مردان رزم و دریا که به سان صخره موج را به سخره می‌گیرند و به عرصه‌های نور بی تاب و بی آرام به اقطاب عالم به فرمان قطب عالم رهسپارند تا دستهای آلوده را از تعرض به عصمت ایمان و قداست میهن کوتاه سازند و گوهر امنیت و اقتدار را به ارمغان آورند.

 قدرت بازدارندگی و دفاع نیروی دریایی کشورمان به عنوان نقطه اعتماد و اطمینان ملت ایران لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار در منطقه راهبردی خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان است و آوازه این قدرت در اقصی نقاط عالم طنین‌انداز شده است و دوست و دشمن بر این حقیقت انکارناپذیر اذعان دارند.
 
فرارسیدن هفتم آذر ماه را با یاد شهیدان والا مقام نیروی دریایی به ویژه شهدای همیشه جاوید ناوچه موشک انداز پیکان به آن فرمانده محترم و آحاد کارکنان ولایی نیرو و مجموعه ارتش انقلابی و خانواده های صبور و فهیم آنها صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی و آحاد رزمندگان غیور نیروی دریایی راهبردی عزت و سرافرازی و توفیق روز افزون در مسیر پیشبرد اهداف متعالی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مسئلت می‌نمایم .
 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی فرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز