خبرگزاری کار ایران

سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات جلسه امروز کمیسیون کشاورزی درخصوص توقف صید ترال

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۷۴

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس جزئیات امروز این جلسه را تشریح کرد.

معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایلنا، درباره جلسه امروز کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با دستور کار نقش شیلات در سال جهش تولید با حضور  رئیس سازمان شیلات برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس سازمان شیلات کشور گزارشی را ارائه دادند  و اعضای کمیسیون کشاورزی دغدغه‌های خود را در زمینه محیط زیست نیز مطرح کردند.

وی با بیان این که  در حال حاضر صید ترال آسیب‌هایی را بر اکوسیستم دریایی منطقه وارد کرده است، اظهار داشت: بر اساس مباحث مطرح شده توسط وزیر جهاد کشاورزی باید تمامی انواع صیدهای ترال متوقف شود. انواع صید ترال باید از ابتدای ماه جاری تا بازسازی ذخایر دریایی متوقف می‌شود، هفته آینده نیز مجددا با حضور رئیس سازمان شیلات نشستی برگزار می‌گردد.

سعیدی ادامه داد: دستور کار دیگر نشست امروز در خصوص اجرای طرح کاداستر بود که متاسفانه بسیار زمان‌بر شده است. بر اساس برآورد مسئولان ذی‌ربط با ادامه روند فعلی اجرای طرح کاداستر هفت سال طول می‌کشد که با توجه به تاکیدات اعضای کمیسیون کشاورزی مقرر شد طرح کاداستر طی دو سال آینده به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز