خبرگزاری کار ایران

فلاحی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر سیاستگذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۲۱۳

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعضای این کمیسیون بر سیاست‌گذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید دارند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه  امروز  کمیسیون آموزش، تحقیقات  و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار نخست امروز کمیسیون، گزارش رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سیاست‌های جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۲۷  آبان ۹۹ شورای  عالی انقلاب فرهنگی بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش ، تحقیقات  و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از استماع این گزارش اعضای کمیسیون تأکید کردند که وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاستگذاری بوده و این شورا نباید در قانونگذاری ورود کند.

وی افزود: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش و تحقیقات،  انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت بود که با رأی اعضای کمیسیون، مهرداد ویس‌کرمی و فرهاد بشیری از اعضای کمیسیون برگزیده شدند.

نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای عضویت در کارگروه مقابله با تحریم‌ها نیز با رأی کمیسیون بنده انتخاب شدم و برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده نیز محمد وحیدی  برگزیده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز