خبرگزاری کار ایران

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی؛

سه داروخانه محتکر ماسک در تبریز پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۵۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی این استان سه باب داروخانه در شهرستان تبریز به علت گرانفروشی، احتکار و عدم عرضه کالاهای مرتبط با سلامت شهروندان پلمب شد.

به گزارش ایلنا، بابک محبوب علیلو در این باره افزود: پرونده تخلف این داروخانه‌ها در اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده‌های احتمالی از سوی داروخانه‌ها و سایر واحدهای عرضه کننده ماسک و اقلام ضد عفونی مورد نیاز مردم، طی دستور قضایی از دستگاه‌های مسئول به ویژه از اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان درخواست شده تا با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت از این واحدها بازدید و ضمن برخورد با موارد تخلف در صورت نیاز نسبت به پلمب آنها اقدام کنند.

این مقام قضایی ادامه داد: در اجرای این دستور مقرر شده تیم‌های ویژه بازرسی از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول تشکیل و به طور مرتب به فعالیت داروخانه ها و واحدهای عرضه کننده ماسک و کالاهای مرتبط با سلامت مردم نظارت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی با هشدار به واحدهای متخلف تصریح کرد: دادستانی و دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و یا سودجویانه در شرایط حساس کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیندازند بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز