خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

موج اسرائیل ستیزی در کشورهای منطقه به راه افتاده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۹۶

آمریکا ‌‌‌نهایت کمک را در سال ۲۰۰۶ در طی جنگ ۳۳ روزه به رژیم صهیونیستی کرد تا حزب‌الله را از بین ببرد اما مجاهدت‌های فرزندان رسول‌الله مانع از این کار شد و در ‌‌‌نهایت شکست خوردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حزب الله لبنان درس مجاهدت را به تمام آزادگان عالم آموخته است و ما می‌بینیم که در فلسطین و سوریه و عراق و سایر کشورهای منطقه موج اسرائیل ستیزی به راه افتاده است.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله لبنان که با حضور طلاب خارجی جامعه المصطفی العامیه قم برگزار شده بود، اظهار داشت: زندگی انسان دارای دو بعد حیات و مرگ است که زندگی دنیوی هر فرد مقام و جایگاه او را در جهان دیگر مشخص می‌کند.

وی افزود: شهدا توانسته‌اند دوران حیات خود را به خوبی طی کنند و در واقع بعد از مرگ خودشان را به حیات جاودان دیگر مبدل ساخته‌اند و باید گفت که آن‌ها هنرمندانه در میدان جنگ و جهاد توانسته‌اند به اوج برسند.

قاآنی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهدا در دنیا تصریح کرد: شهدا هنرمند عرصه جهاد و ایثار هستند و با شهادت و مجاهدت خود تاثیرگذاری عمیقی را در منطقه و جهان اسلام به وجود آورده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهدا الگوی خود را از ائمه معصوم(ع) گرفته‌اند تاکید کرد: شهدا به گونه‌ای زندگی کرده‌اند که از ائمه معصوم(ع) آموخته‌اند و مانند سالار خودشان امام حسین(ع) در میدان‌های جنگ و نبرد جنگیدند و شهید شدند و نشان دادن که مکتب شیعه مکتبی غنی و پاک و خالص است.

وی به محدودیت‌های مادی و کم بودن تجهیزات رزمندگان اسلام در میدان‌های جنگ اشاره کرد و گفت: رزمندگان و مجاهدان سپاه اسلام با وجود کمبود‌ها و نبود امکانات و تجهیزات جنگی بیشترین تاثیر گذاری را در جهان داشته‌اند، حزب الله لبنان نیز با اخلاص و نیت پاک خود توانسته با وجود این مشکلات در مقابل قدرت‌های جهانی مقاومت کند.

قاآنی با اشاره به تلاش‌های حزب الله لبنان در راستای مقابله از نفوذ متجاوزان به کشورشان بیان کرد: به برکت تلاش‌های نیرو‌های حزب الله لبنان دست اسرائیل متجاوز از کشورشان کوتاه شده است و روز به روز برشکست‌های آنها افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی عنوان کرد: آمریکا ‌‌‌نهایت کمک را در سال ۲۰۰۶ در طی جنگ ۳۳ روزه به رژیم صهیونیستی کرد تا حزب‌الله را از بین ببرد اما مجاهدت‌ها و رشادت‌های فرزندان رسول‌الله مانع از این کار شد و در ‌‌‌نهایت شکست خوردند.

وی افزود: امروزه حزب الله لبنان درس مجاهدت را به تمام آزادگان عالم آموخته است و ما می‌بینیم که در فلسطین و سوریه و عراق و سایر کشورهای منطقه موج اسرائیل ستیزی به راه افتاده است و با توفیق الهی شکست قطعی آن‌ها در شرف وقوع است.

وی با اشاره به اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه اظهار داشت: در جنگ ۵۱ یک روزه غزه که در رمضان سال گذشته رخ داد اسرائیل با حملات ناجوانمردانه خود افراد زیادی را کشت که حدود یک چهارم آن‌ها از کودکان بودند که جای شرمساری برای این رژیم غاصب دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: در زمانی که آمریکا و اروپا و ارتجاع عرب واکنشی در مقابل اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی نشان ندادند و حتی آن را حمایت کردند تنها حزب الله بود که توانست با توکل به خداوند و اهل بیت(ع) و رشادت رزمندگانش اعمال اسرائیل را بلافاصله پاسخ دهد و آن‌ها را در حالت سر در گمی قرار دهد.

وی با تاکید به شناخت راه و رسم شهدای جهان اسلام خاطرنشان کرد: پیروزی‌های حزب الله و نیرو‌هایش نتیجه خون پاک شهدایی است که در گذشته جان خود را فدا کردند و وظیفه ما علاوه بر برگزاری سالگرد شهادت آن‌ها باید سبک زندگی آن‌ها را الگویی برای خویش قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز