خبرگزاری کار ایران

مسئول گردشگری بسیج خبر داد:

آموزش ۳۶ هزار نفر برای مدیریت اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۲۷

از جمله اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی، تربیت مدیران شایسته در راستای اهداف و نیازمندی‌های سازمان بسیج، توجه به جذب حداکثری در برگزاری اردوها با رویکرد علمی و آموزشی در مدیریت اردوها است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از آموزش ۳۶ هزار مدیر کاروان برای مدیریت اردوهای راهیان نور و گردشگری در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در مراسم اختتامیه پنجمین دوره تخصصی آموزش مدیران کاروان های اردویی بسیج در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم با اعلام این خبر اظهار داشت: تاکنون این تعداد آموزش دیده اند و در دوره قم هم ۴۰۰ نفر آموزش می بینند.

وی افزایش کمی و کیفی اردوها را از ایده های جدید این سازمان برشمرد و گفت: تامین زیرساخت های اسکان، ارتقای حمل و نقل ریلی به منظور ایمنی سفر اردوها و آشنایی نخبگان و اساتید با دوران دفاع مقدس و روایت گری بویژه در مناطق دریایی ازجمله این ایده هاست.

سلیمانی به شرکت سالانه نزدیک به ۱۱ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور، زیارتی، سیاحتی، جهادی، فرهنگی و… در بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی، تربیت مدیران شایسته در راستای اهداف و نیازمندی‌های سازمان بسیج، توجه به جذب حداکثری در برگزاری اردوها با رویکرد علمی و آموزشی و آموزش و انتخاب نیروهای بسیج در مدیریت اردوها است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس در برگزاری اردوهای بسیج، تقویت و توسعه اردوهای راهیان نور با کمترین حوادث، تأکید بر ایمنی به همراه آموزش و انتقال تجربیات و تمرینات عملی، آشنایی با تولیدات و موارد فرهنگی و اعتقادی مورد نیاز با برنامه‌های خلاقانه و تاثیرگذار نیز از ثمرات این رویکرد محسوب می‌شوند.

وی با تشریح اهمیت سفرهای راهیان نور و با بیان اینکه امروزه راهیان نور به عنوان یک پدیده فرا مرزی مطرح است، عنوان کرد: سال گذشته از ۳۶ ملیت دنیا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

سلیمانی افزود: برگزاری این دوره ها سبب شده که سفرهای نور هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ ایمنی در سطح بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

این دوره ۳ روزه با حضور اساتید و کارشناسان متخصص با موضوعات شیوه های تربیت دینی، مدیر موفق، کاروان داری، کارگاه آموزشی راهیان نور، اخلاق مدیریت، ایمنی و مباحثروانشناسی، ایمنی در اردو، بهداشت و درمان، فضای مجازی، حفاظت اطلاعات، مسایل سیاسی روز و بصیرت افزایی و… در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد که این مدیران بعد از گذراندن این دوره آموزشی می توانند در استان های خود به عنوان مدیر کاروان های راهیان نور و کاروان های زیارتی، سیاحتی، تفریحی و… مشغول به فعالیت شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز