خبرگزاری کار ایران

سردار قاسم سلیمانی:

داعش به پایان عمر خود نزدیک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۶۶

استکبار و صهیونیسم جهانی با شکست‌های متوالی در برابر جبهه مقاومت به عجز خود و اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش اذعان کرده‌اند.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: با توجه به شکست‌های سنگینی که داعش و سایر گروه‌های تروریست در عراق و سوریه متحمل شده‌اند مطمئن هستیم که این گروه‌ها به پایان عمر خود نزدیک می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی در سخنانی در کرمان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: آخرین حربه استکبار، تحریک و سازماندهی جریان تکفیری جهت خدشه‌دار کردن چهره اسلام و برافروختن آتش فتنه و جنگ داخلی در میان مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نشانه‌های صدور انقلاب را در سرتاسر منطقه از بحرین و عراق گرفته تا سوریه و یمن و شمال آفریقا مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: استکبار و صهیونیسم جهانی با شکست‌های متوالی در برابر جبهه مقاومت به عجز خود و اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش اذعان کرده‌اند.

سلیمانی با اشاره به عملیات موفق اخیر حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، حزب‌الله را نمونه برجسته‌ای از نمادهای مقاومت برشمرد که به رغم آماده‌باش کامل ارتش اشغالگر، قادر به ضربه زدن به این رژیم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز