خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

همه مسئولان مثل مردم وحدت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۸۵

مسئولان و خواص باید از وحدت عملی مردم درس بگیرند و در این راه اصولگرا، اصلاح طلب یا احزاب مختلف فرقی نمی‌کند.

رییس سابق سازمان صدا و سیما راهپیمایی تاکید کرد: همه مسئولان باید احساس کنند مثل مردم می‌توانند وحدت داشته باشند و مقابل آمریکا بایستند و مردم را برای رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزت الله ضرغامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در راهپیمایی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان می‌دهد که توطئه‌ها و محدودیت‌هایی ایجاد شده توسط استکبار جهانی علیه ملت ما، نتیجه عکس داشته و مردم با رغبت به میدان آمدند.

وی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همواره بهترین فرصت‌ها را برای مسئولان ایجاد کرده است.

رییس سابق سازمان صدا و سیما گفت: مسئولان و خواص باید از وحدت عملی مردم درس بگیرند و در این راه اصولگرا، اصلاح طلب یا احزاب مختلف فرقی نمی‌کند و همه مسئولان باید احساس کنند مثل مردم می‌توانند وحدت داشته باشند و مقابل آمریکا بایستند و مردم را برای رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

ضرغامی در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مانور وحدت مردم ایران و گزینه روی میز مردم ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز