خبرگزاری کار ایران

عارف در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

از تندروها می‌خواهم به خواست ملت و رهبری توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۲۴

امروز مردم با حضورشان به ما پیام می‌دهند و این پیام به مسئولان، وحدت کنار گذاشتن اختلافات و توجه به منافع ملی است و اگر ما به نکاتی که مورد توجه مردم است؛ توجه کنیم مشکلات کشور حل می‌شود.

معاون اول دولت اصلاحات تاکید کرد: من از تندروها می خواهم به خواست ملت و رهبری توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن درحالیکه در مقابل درب اصلی دانشگاه صنعتی شریف در میان گروه‌های مردمی حاضر شده بود٬ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی براینکه شما چندی پیش در یادداشت‌تان خواستار رفع کدورت‌ها و سوءتفاهم‌ها میان نیروها و دلسوزان انقلاب شده بوده‌اید٬ راهکار شما در این‌باره چیست، گفت: راهکار این مساله توجه به آرمان‌های انقلاب با اصولی‌ست که مورد پذیرش مردم قرار گرفته تا بدینوسیله مناقشات و کدورت‌هایی که وجود دارد از بین برود.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا دنبال رو رهبری و مردم باشیم؛ اظهار داشت: امروز مردم با حضورشان به ما پیام می‌دهند و این پیام به مسئولان، وحدت کنار گذاشتن اختلافات و توجه به منافع ملی است و اگر ما به نکاتی که مورد توجه مردم است؛ توجه کنیم مشکلات کشور حل می‌شود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ درخصوص تلاش افراطیون برای به حاشیه راندن عملکرد دولت تقدیر و امید نیز تصریح کرد: من از این افراد می‌خواهم تا به خواست ملت و رهبری توجه کنند و تلاش نکنند تا از رهبری جلو بیفتند.

عارف درباره مذاکرات نیز خاطرنشان کرد: موضع ما در مذکرات توجه به منافع ملی است و انشاالله این مساله تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز