خبرگزاری کار ایران

شمخانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

حضور مردم بیان‌کننده نتیجه انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۱۷

خست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی مزخرف زیاد می‌گوید و این صحبت‌ها که مطرح شده در ادامه‌‌ همان حرف‌های نامربوط گذشته اوست که سال‌هاست بیان می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت مردم در سالروز پیروزی انقلاب را غرور آفرین دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی شمخانی در واکنش تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر تلاش برای برهم زدن مذاکرات ایران و ۱ + ۵ گفت: نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی مزخرف زیاد می‌گوید و این صحبت‌ها که مطرح شده در ادامه‌‌ همان حرف‌های نامربوط گذشته اوست که سال‌هاست بیان می‌کند اما واقعیت این است که ایران امروز در دریای مدیترانه حضور دارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نتانیاهو عنوان کرده در کنگره آمریکا علیه ایران سخنرانی خواهدکرد٬ گفت: مشخص نیست که تهدید او برای حضور در کنگره از پیش تعیین شده و برنامه‌ریزی شده نباشد اما به نظر من تاثیری در انتخاب ملت ایران نخواهد داشت.

شمخانی در پایان در ارتباط با سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهارکرد: حضور پرشکوه مردم بیش از هر کلامی بیان‌کننده نتیجه این سی وشش سال است و آنچه مشاهده می‌شود بسیار غرور آفرین است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اکنون کسانی که سال ۵۷ به تظاهرات و راهپیمایی آمدند اکنون با نوه‌های خود در راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی شمخانی با حضور در جمع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی امروز مانند‌‌ همان راهپیمایی سال ۵۷ است.

وی ادامه داد: اکنون کسانی که سال ۵۷ به تظاهرات و راهپیمایی آمدند اکنون با نوه‌های خود در راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.

شمخانی با بیان اینکه خوشبختانه امروز آرامش در کشور حکمفرماست گفت: این آرامش حاصل همراهی و وحدت میان ملت، دولت و رهبری که باعثبه وجود آمدن اقتدار شده است.

وی گفت: پایبندی مردم به شعارهای انقلاب و همراهی آنان با رهبری سبب شده که مشکلات حل شود و انشاالله با همین همراهی برخی مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

وزیر دفاع دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه این حضور چه پیامی برای تیم مذاکره کننده و ۱ + ۵ دارد، گفت: این حضور برای همه مسئولین حاوی پیام است اما برای تیم مذاکره‌کننده نشان‌دهنده آن است که برای مواضع انقلاب ایستادگی کنند و از حق مردم در طی ۳۶ سال محرومیت که با دستان خود همه چیز را ساخته‌اند با تمام توان دفاع جانانه‌ای کنند.

دبیر شورای امنیت ملی کشور گفت: حضور مردم در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن حاوی پیام دفاع از حقوق ملت برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز