خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور در سفر به خراسان شمالی:

به هیچ کسی اجازه فعالیت غیرقانونی در انتخابات را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۰۹

در برنامه ریزی باید تلاش کنیم تا از اتکاء اقتصاد کشور به نفت جلوگیری کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدحسین مقیمی در نخستین سفر کاری خود به استان خراسان شمالی در شورای اداری این استان اظهار داشت: رسیدن به اهداف و آرمانهای سند چشم انداز توسعه از تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری است و باید با همدلی و تعامل خوب دولت و مجلس در تحقق این هدف حرکت نمائیم.

معاون سیاسی وزیر کشور به مسائل اقتصادی کشور و کاهش ناگهانی قیمت نفت اشاره کرد و افزود: در برنامه ریزی باید تلاش کنیم تا از اتکاء اقتصاد کشور به نفت جلوگیری کنیم.

وی تلاش دولت را برای کاهش نرخ تورم از ۴۳ درصد به ۱۶ درصد موفق ارزیابی کرد و گفت: خروج از رکود پس از تورم به طور جدی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در سفر به استان خراسان شمالی همچنین در گردهمایی فرمانداران و بخشداران این استان به جایگاه فرمانداران و بخشداران اشاره کرد و گفت: باید فرمانداران و بخشداران جایگاه خود را به درستی بشناسند و به آن توجه کنند.

مقیمی با تاکید بر اینکه اجازه هیچ فعالیت غیرقانونی را در بحثانتخابات به کسی نمی دهیم، ادامه داد: وظیفه داریم از تمام تشکل های شناسنامه دار حمایت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز