خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت مردمی جمعیت مستقل ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۴۹

اکنون بر ماست که به تبعیت از رهنمودهای امام بزرگوار(ره) و جانشین به‌حق ایشان مقام معظم رهبری، ‌ با وحدت کلمه در روز ۲۲بهمن شرکت کنیم.

جمعیت مستقل ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ایام دهه فجر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، شرح این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی از جمله رویدادهای مهم تاریخ معاصر است که به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با اتکا به خداوند متعال در زمانی که استکبار جهانی سلطه خود را بر کشور پهناور ایران گسترده بود، برای رهایی از نور، ‌ ظلم و ستم شیطان صفتان به وقوع پیوست.

جمعیت مستقل ایران اسلامی ضمن تبریک سی و هفتمین بهار عزت و آزادی ملت ایران، یاد و خاطره آرمان‌های امام بزرگوار و شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را گرامی ‌می‌دارد.

اکنون که در سی و هفتمین طلیعه بهار انقلاب به لطف خداوند، طرفداران این انقلاب عظیم در اقصی نقاط گیتی فریاد آزادگی سر داده و شرق، ‌ غرب، ‌ جنوب و شمال با هم متحد شده و به بزرگی انقلاب پی بردند. اکنون بر ماست که به تبعیت از رهنمودهای امام بزرگوار(ره) و جانشین بحق ایشان مقام معظم رهبری، ‌ با وحدت کلمه در روز ۲۲بهمن شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها از جمله داعش و صهیونیست جهانی بزنیم.

جمعیت مستقل ایران اسلامی از همگان دعوت می‌کند تا در این روز مقدس در راهپیمایی شرکت کرده و با فریاد حمایت خود از مستضعفان جهان به شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر این انقلاب بیافزایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز