خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت سازمان پدافند غیرعامل کشور برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۲۱

ملت ایران انقلابی آفرید که سرفصل زرینش ندای‌بزرگ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی برای تمامی بشریت براساس تعالیم سعادت‌بخش پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) بود.

سازمان پدافند غیرعامل کشور در بیانیه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ایران در تمام طول تاریخ خود، به عنوان یکی از سنگ بناهای تمدن بشری، دشواری‌های زیادی را پشت سر نهاده و هر بار به لطف پروردگار از این دشواری‌ها سربلند بیرون آمد.

در ۲۲ بهمن نوای «والفجر» در سرزمین شهیدان نواخته شد، آنسان که «والیل اذا یسر» امید را بر دل‌ها نوید می‌داد، علیه «الذین طغوا فی البلاد» گام‌های مصمم برداشتند تا قامت عدالت را برابر بیداد و اصلاح را در مقابل «فاکثرو فی‌ها الفساد» برافکندند و به مژده «ان ربک لبالمرصاد» تحقق یافت و مردی از تبار قیام و مهربانی از سلاله پیامبران در کسوت «انی جعلت اماما» چهره پلیدی و زشتی را از این دیار زدود و گل‌های آزادی با شمیم یاس از دل خون‌های ریخته شده برشکفت.

ملت ایران انقلابی آفرید که در بستر سنت‌های الهی، جلوه‌ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان‌ها را به نمایش گذاشت و دفتری از تاریخ را به نام خویش رقم زد که سرفصل زریلش ندای بزرگ حق طلبی و عدالت خواهی برای تمامی بشریت براساس تعالیم سعادت بخش پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) بود.

ویژگی امسال، توهین مجدد نشریه و رسانه فرانسه به ساحت مبارک و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و احیای جریان تکفیری ساخته دست استکبار برای دنیای اسلام و تهدیدهای گستاخانه آمریکا و رژیم صهیونیستی است، که مانند همیشه ملت غیور و دشمن شکن ایران با شعار «مرگ بر آمریکا و هیئات من الذله» پاسخ آن‌ها را خواهد داد و مشت‌های پولادین خود را بر دهان آنان کوبیده، مقاومت، وحدت کلمه و ولایت پذیری خود را به رخ آن‌ها خواهد کشید تا بدانند این ملت را با صلابت و استوار تا پای جان در حمایت از اسلام و انقلاب خود ایستاده و هرگز تسلیم قدرت‌های سلطه گر و خون خوار و غارتگر نخواهد شد.

بی‌گمان، ملت مقاوم و استوار، برای حفظ و حراست آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای سیاسی و علمی خود در راهپیمایی شکوه‌مند ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهد کرد و ایستادگی را در تمام عرصه‌ها به نمایش خواهد گذاشت تا پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شده و انعکاس آن در میان ملت‌های مسلمان و کشورهای منطقه، لرزه‌ای بزرگ بر اندام نحیف دشمن می‌اندازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز