خبرگزاری کار ایران

در بیانیه ارتش به مناسبت ۲۲ بهمن تاکید شد؛

انقلاب اسلامی ایران بر پا کننده حکومتی بر پایه اسلام راستین است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۱۹

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حضور پرشور کارکنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، عموم مردم مسلمان و خداجوی ایران اسلامی را به حضور گسترده در این گردهمایی عظیم مردمی دعوت می نماید.

همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا؛ در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور و پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، استبداد و وابستگی و بر پا کننده حکومتی مستقل بر پایه اسلام راستین بود.

این حرکت عظیم که نشأت گرفته از عمق وجود ملت غیور ایران و الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا بود، ضمن استقلال کشور در ابعاد داخلی و خارجی، هرگونه سلطه بیگانه و استعمار را در اَشکال گوناگونش نفی کرد و با برافراشتن پرچم استقلال کشور و عظمت اسلام، گفتمانی جدید در عرصه بین المللی را به وجود آورد که موجب شور و نشاطی گسترده در میان ملل اسلامی در سراسر جهان شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران، مبدأ تحولاتی بنیادین در جامعه شد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، فناوری، نظامی و… مبتنی بر رهبری الهی حضرت امام(ره) و رهنمود‌ها و تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری را فراهم کرد و با تأسی به مبانی اصیل اسلام؛ آزادگی، شرافت، وحدت، یکپارچگی، استقامت و پایداری را به دنبال داشت.

در این بیانیه آمده است: ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای گرانقدر؛ ضمن تجدید عهد و پیمان ناگسستنی خود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)؛ اعلام می‌دارد در عرصه حراست از نظام مقدس و کیان جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدهای گوناگون و روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب، با صلابت و قدرت ایستاده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام آمادگی کامل دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حضور پرشور کارکنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، عموم مردم مسلمان و خداجوی ایران اسلامی را به حضور گسترده در این گردهمایی عظیم مردمی دعوت می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز