خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

بازدید کارکنان سازمان قضایی از موزه عبرت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۸۷

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و حمایت، فداکاری و ایثارگری‌های مردم، جهان را به حیرت واداشت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به اتفاق جمعی از مدیران، قضات و کارکنان این سازمان، از موزه عبرت ایران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این بازدید، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تبریک ایام الله دهه فجر؛ انقلاب اسلامی ایران را یک نمونه بی‌نظیر در تاریخ عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و حمایت، فداکاری و ایثارگری‌های مردم، جهان را به حیرت واداشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی با اشاره به سختی‌ها و شکنجه‌های انقلابیون در زندان‌های ستم‌شاهی گفت: خداوند متعال در سوره حدید اشاره می‌کند؛ کسانی که پیش از فتح و پیروزی در راه دین انفاق و جهاد کرده‌اند، اجر و مقامشان بیشتر از آنانی است که بعد از قدرت اسلام در این راه قدم برمی دارند.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی نیز این جهاد و انفاق تا کنون ادامه داشته و کشورهای استعمارگر که از استقلال جمهوری اسلامی ایران و تسری این انقلاب به دیگر کشور‌ها هراس داشته‌اند هر روز با توطئه چینی جدید سعی در ضربه زدن به کشور را داشتند که هر بار توسط مردم و سربازان گمنام امام زمان این توطئه‌ها خنثی شده است.

در ابتدای این مراسم، قائم مقام وزارت اطلاعات نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی از وضعیت امنیت کشور، تهدیدهای دشمنان در مرز‌ها و عملکرد سربازان گمنام امام زمان ارائه کرد.

در ادامه، مشاور وزیر اطلاعات در امور ایثارگران نیز به بیان خاطراتی از زمان انقلاب و وضعیت انقلابیون در زندان‌های ستم شاهی پرداخت.

در این بازدید سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، دادستان نظامی تهران و معاونین وی حضور داشتند.
در ادامه، حاضران از قسمت‌های مختلف این موزه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز