خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مذاکره حلال مشکلات ما نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۰۹

مسئله امروز ایران با استکبار جهانی محدود به مسائل هسته‌ای نیست و آنها می‌خواهند دستاوردهای ۳۷ ساله ای را که ما برای آن هزینه زیادی کرده ایم از ما بگیرند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مذاکره حلال مشکلات ما با جبهه استکبار نیست، گفت: دل بستن به نتایج مذاکرات اشتباه است، اما مذاکره به عنوان توجه به ملاحظات بین المللی باید انجام شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی سعیدیˈ عصر چهارشنبه در سومین همایش هادیان سیاسی و نخبگان سپاه و بسیج استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مسوولیت سنگین ایجاد بزرگترین تحول جهانی را برعهده دارد و بدون شک تکلیف سنگینی بر دوش آحاد جامعه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز دیگر تقابل نظام لیبرالیستی با کمونیزیم مطرح نیست و جهان شاهد تقابل نظام استکبار و اسلام بدلی در یک طرف با اسلام راستین است.

حجت الاسلام سعیدی ابطال دیدگاه‌هایی مانند فرضیه مارکس در خصوص افیون توده بودن دین و نظریه پایان تاریخ فوکویاما و همچنین ایجاد تحرک در جغرافیای جهان اسلام و ابطال ایده از نیل تا فرات صهیونیست ها را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که تا دیروز داعیه تصرف نیل تا فرات را داشتند، هم اکنون برای حفظ خود گنبد و دیوار آهنین پیرامون رژیم صهیونیستی ایجاد کرده اند و در هراس از برد موشک های حزب الله و غزه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییر ماهیت درگیری نظام سلطه با جبهه حق با پرداختن به جنگ های نیابتی و تمرکز بیش ازحد برمنطقه خاورمیانه به دلیل ذخایر استراتژیک ۵۴۰ میلیارد بشکه ای خاورمیانه در مقابل ذخایر ۳۰ میلیارد بشکه ای آمریکا را از دیگر مسائل موجود عنوان کرد.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: تفاوت تقابل جبهه کفر با اسلام راستین در عصر حاضر نسبت به دوره های قبل در این است که در عصر حاضر گستره و عمق این تقابل افزایش یافته و از یک منطقه محدود در جهان به کل دنیا گسترش یافته است.

وی عامل توفیق در تقابل باجبهه استکبار را داشتن عقبه مستحکم عنوان کرد و گفت: مسئله امروز ایران با استکبار جهانی محدود به مسائل هسته‌ای نیست و آنها می‌خواهند دستاوردهای ۳۷ ساله ای را که ما برای آن هزینه زیادی کرده ایم از ما بگیرند، اگر برای مسائلی مانند آرد و نان دست ها را بالا ببریم این سوال پیش می آید که چرا انقلاب کردیم؟

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: هم اکنون دو نگاه در کشور مشاهده می‌شود، یک نگاه به بیرون توجه دارد و نگاه دوم به درون، نگاه متوجه درون معتقد است که ما هرآنچه در تمامی این سال ها بدست آورده ایم حاصل ایستادگی و مقاومت ملت در تمامی عرصه هاست و اگر از این نگاه دست بکشیم باید تمامی چیزهایی را که به سختی به دست آورده ایم، از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: در نظام کمونیستی چین با تکیه بر درون، چین به یک غول اقتصادی تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که مذاکره حلال مشکلات ما با جبهه استکبار نیست و دل بستن به نتایج مذاکرات اشتباه است، اما مذاکره به عنوان توجه به ملاحظات بین المللی باید انجام شود.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: مردم ما مردمی فهیم هستند و در سخت ترین شرایط حامی نظام بوده اند و اتکاء نظام نیز به همین بصیرت و موقع شناسی مردم است.

وی زمینه سازی برای ظهور و حاکمیت الهی را مهمترین تکلیف امروز آحاد جامعه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز