خبرگزاری کار ایران

آزادی ۱۸۶ زندانی غیرعمد همدانی از ابتدای سالجاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۳۵

طی دعوت از شکات پرونده‌ها در این مدت ۴۵ میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۱۶ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان گفت: در ده ماهه سال جاری تعداد ۱۸۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمدو غیرکلاهبرداری از زندان‌های استان همدان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، یدالله روحانی‌منش همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۰ ماه امسال تعداد ۱۸۶ نفر از زندانیان این استان که ۶۳ نفر دیه و تعداد ۱۲۳ نفر محکومیت مالی و مهریه بودند آزاد شدند.

وی گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از زندانیان ۱۴۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۲۳۳ هزار ریال بوده که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان افزود: از کل مددجویان آزاد شده تعداد هفت نفر زن و ۱۷۹ نفر مرد بودند که طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده ۲۵ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از این طریق بنا به تکالیفی که عهده‌دار هستند تأمین شده که منجر به آزادی چهار نفر شده است.

وی کل بدهی این مددجویان را مبلغ ۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۵۷۷ هزار ریال اعلام کرد و افزود: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۳۳ میلیون و ۴۴۱ هزار ریال، تعداد ۲۵ نفر از مددجویان از این طریق آزاد شدند.

روحانی‌منش خاطرنشان کرد: طی دعوت از شکات پرونده‌ها در این مدت ۴۵ میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۱۶ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان با اعلام اینکه تعداد ۸۱ نفر از مددجویان با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۴۹۸ هزار ریال کمک، آزاد شده‌اند، گفت: برای آزادی ۶۷ نفر از زندانیان نیز ۲۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۶۲۴ هزار ریال وام بانکی پرداخت شده و از این افراد تعداد هفت نفر با راهنمایی و مشاوره ستاد دیه با شکات منجر به آزادی از زندان شدند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز