خبرگزاری کار ایران

حاج صادق آهنگران اظهارات منتشر شده به نقل از او را تکذیب کرد:

هیچ‌کس نباید به تیم مذاکره کننده توهین کند و آن‌ها را سازشکار بخواند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۱۳

همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم و مطمئنیم آن‌ها اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.

به دنبال انتشار نقل قولی از محمد صادق آهنگران در خصوص پیاده‌روی ظریف و کری در یک رسانه محلی و بازنشر گسترده آن از سوی رسانه‌های اصولگرا، این مداح اهل بیت و دوران دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تکذیب سخنان منتشر شده از قول او تاکید کرد که مطمئنیم تیم مذاکره کننده هسته‌ای اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه که در اختیار پایگاه خبری ندای ایرانیان قرار گرفته بدین شرح است:

بسمه تعالی

پیرو انتشار خبری از قول اینجانب پیرامون اقدام وزیر امور خارجه کشورمان در قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا در حاشه مذاکرات هسته‌ای به اطلاع می رساند خبر انتشار یافته حاوی مطالب غیر دقیق و برداشت ناصحیح خبرنگار بوده و مورد تائید اینجانب نمی‌باشد.

علی‌رغم انتقادی که به جناب آقای ظریف یا هر دولتمرد دیگری در هم قدمی با نماینده شیطان بزرگ دارم و آن را امری غیر لازم می‌دانم لکن همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم و مطمئنیم آن‌ها اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.

آن‌ها فرزندان انقلاب و ماموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام ماموریت سخت خود می‌باشند و هیچ‌کس نباید آن‌ها را تضعیف کند یا مورد توهین قرار دهد و یا سازشکار بداند. از خدای بزرگ عزت اسلام و انقلاب را خواهانم و برای خدمت گزاران و سربازاران جمهوری اسلامی پیروز و افتخار را مسئلت می‌نمایم.

محمد صادق آهنگران
۱۰ بهمن ۱۳۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز