خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در مرقد بنیانگذار انقلاب:

ندای انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان رسانده شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۷۴

نامه رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا در راستای تحقق و ادامه دهنده آرمان‌های امام راحل در رساندن ندای اسلام به گوش جهانیان است.

سخنگوی قوه قضاییه، در حاشیه تجدید بیعت مسئولان کشوری و لشگری با آرمان های امام راحل، گفت: ۳۶ سال است که از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این میان قدم‌های بلندی در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق آرمان‌های آن برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، ضمن گرامیداشت یاد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مسائلی که هم‌اکنون باید به آن توجه شود٬ رساندن ندای اسلام به گوش جهانیان بیش از پیش است.

وی، بیان کرد: امروز ندای انقلاب اسلامی و اسلام به اقصی نقاط جهان رسانده شده است.

معاون قوه قضاییه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب، به جامعه اروپا و آمریکای شمالی تصریح کرد: این نامه در راستا تحقق و ادامه دهنده آرمان‌های امام راحل در رساندن ندای اسلام به گوش جهانیان و فطرت‌های پاکی که پذیرای آن بودند است.

در دیدار امروز رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی٬ بعد از تجدید میثاق و حضور در مرقد امام راحل بر سر مزار شهدای انقلاب و ۷۲ تن حاضر و در مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز